تاریخ امروز : دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ساعت : ۲۲:۲۷:۵۱

بیمارستان مجازی | پرسش،پاسخ و مشاوره آنلاین با پزشک

آپلود عکس

چگونه از بروز عصبانیت خود پیشگیری کنیم؟

0
bimarestanemajazi-ir

bimarestanemajazi-ir

چگونه از بروز عصبانیت خود پیشگیری کنیم؟

یکی از معضلاتی که ممکن است در این چند سال اخیر بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده باشد و افراد از آن رنج مییرند بیماری عصبی می باشد. به این نوع بیماری پزشکان پرخوری عصبی نیز می گویند. بسیاری از افراد برای کنترل عصبانیت خود به داروهای شیمیایی و آرام بخش روی می اورند و برخی به سراغ روش های سنتی می روند تا بتوانند در دراز مدت درمان خود را تداوم بخشند.

در ادامه نیز روش های خانگی و بسیار موثر برای کنترل پرخوری عصبی در اختیار شما گذاشته ایم که با رعایت این موارد می توانید بر این مشکل پیروز گردید.

 

راه رفتن

هنگامی که عصبی می شوید تنفس و راه رفتن در هوای آزاد به شما کمک بسیاری میکند زیرا  اکسیژن رسانی به بدن بسیار کاهش پیدا میکند و همین امر باعث کند شدن روند تولید ATP در بدن  و احساس گرسنگی در شما می شود.

 

آب خوردن

استفاده از یک لیوان آب زمانی که عصبی می‌شوید یا استرس دارید به شما در کم کردن اشتها و همچنین ریلکس شدن کمک زیادی می‌کند.

 

استفاده از سبزیجات کم‌کالری مانند هویج و کرفس در کم کردن اشتها کمک می‌کند.

 

 

خوردن شیرموز

علاوه برتأمین انرژی اشتها را سرکوب می‌کند و روند عضله‌سازی را بهتر می‌کند و در نتیجه توده چربی در بدن کم می شود.

 

استفاده از شکلات تلخ

علاوه بر دارا بودن امگا ۳و ۶باعث ترشح آندروفین در بدن و باعث شادی و نشاط می‌شود.

 

استفاده از چای سبز

علاوه بر داشتن آنتی اکسیدان باعث کاهش اشتهای کاذب می‌شود.

 

استفاده از دانه‌های مغذی از جمله بادام زمینی، گردو و.. علاوه بر رساندن مواد مغذی به بدن به کاهش اشتها کمک می‌کند.

منبع : بیمارستان مجازی

کلمات کلیدی : چگونه از بروز عصبانیت خود پیشگیری کنیم؟,راه های جلوگیری از عصبانیت,بهترین روش جلوگیری از عصبانیت,مشاوره پزشکی,مشاوره پزشکی زنان,بیمارستان مجازی,مجله پزشکی

اشتراک.

درباره نویسنده

پاسخ دهید